Feb 13 2015

Drept la replica din partea Domeniilor Viticole Tohani

Published by at 3:23 PM under Diverse,Marketing,Opinii

 

In urma articolului de luni, am primit din partea dnei Oana Anton, Marketing Manager la Domeniile Viticole Tohani un drept la replica/raspuns pe care il public in cele ce urmeaza spre informarea cititorilor:

 

“Buna ziua,

Principele Radu KauflandIn primul rand va multumim pentru aprecierile meritate facute la adresa vinului nostru Principele Radu Merlot 2010.

Obiectivul nostru principal este sa oferim consumatorului de vin din Romania un produs cu un bun raport calitate prêt. Legat de canalul de vanzare al vinului premium parerea nostra este ca vinul ar trebui sa fie disponibil tuturor consumatorilor. Este adevarat ca pentru vanzarea vinurile premium sunt mai cunoscute canalele de vanzare horeca si magazinele specializate insa din fericire, dupa cum probabil stiti, exista o directie foarte clara a retailului modern de a avea o zona dedicata vinurilor premium, zona in care sunt prezente multe dintre vinurile de top din Romania si din import.

Daca tratam prezenta vinului Principele Radu Merlot 2010 in reteaua Kaufland  ar trebui sa luam in calcul momentul si proiectul care a stat la baza parteneriatului dintre compania SC Domeniile Viticole Tohani si Kaufland Romania.

Am raspuns afirmativ la solicitarea Kaufland Romania, care ne-a propus sa ii fim parteneri cu acest vin in cadrul unui proiect ce a implicat asocierea unor vinuri premium cu branzeturi fine. Vinul romanesc este Principele Radu Merlot 2010, iar vinul de import este Chateau de Lisse, 2008, Saint-Emilion Grand Cru. Vorbim de un proiect punctual, in premiera pentru Kaufland Romania.

Ne pare rau ca un cunoscator de vinuri considera inoportuna prezenta unui vin intr-un canal cu o distributie importanta limitand astfel accesul consumatorului de vin premium la produs.”

 

P.S. Le multumesc pentru feedback celor de la Tohani.
Tin sa precizez ca eu imi pastrez opiniile expuse in articolul de luni, dar in acelasi timp respect alegerea fiecarui producator de a-si alege cum crede de cuviinta canalele de distributie pentru vinurile propii.

In ceea ce priveste proiectul din Kaufland eu nu am gasit mai multe detalii, nici pe site-ul producatorului si nici al retailer-ului respectiv. Se pare ca poza de mai sus a aparut la un moment dat intr-un catalog de prezentare/promotional al Kaufland. Daca are cineva info suplimentar il rog sa ne spuna si noua.

4 responses so far

4 Responses to “Drept la replica din partea Domeniilor Viticole Tohani”

  1. VladBon 13 Feb 2015 at 3:35 PM

    Si doar de 5 ori “premium” in raspuns 😀

    [Raspunde]

    Dan Micuda Reply:

    @VladB, Corect, nu remarcasem…;)

    [Raspunde]

  2. George Miteaon 13 Feb 2015 at 3:36 PM

    Am avut cei de la Kaufland un puseu premium de sarbatori (parca). Un chateauneuf, un sauternes… Poate la asta se refera.

    [Raspunde]

    Dan Micuda Reply:

    @George Mitea, Este posibil, parca imi aduc aminte …eu unul nu am gasit info.

    [Raspunde]

Trackback URI | Comments RSS

Leave a Reply