May 12 2012
Acasa
Cautare Clasica
PAREREA PRODUCATORILOR
STAREA “INDUSTRIEI”:
CE MAI CITESC...
MAGAZIN VINURI
CUM ALEGEM VINUL DIN HYPERMARKET
ABC-ul VINULUI
-
Postari Recente
- De ce sa nu cumparati vin din hyper(super)market…
- Vinoteca Trivale, varianta online!
- (Inca) Un clasament al vinurilor autohtone! De data aceasta de la Gault&Millau…
- Feteasca Neagra Update
- Vinul la romani: intre cultura si muratura
- Exportul de vin romanesc: acum il vezi si nu e….
- Ce caut la un vin? Cele 8 atribute ale unui vin memorabil! – Partea II
- Din faptele de vitejie ale statului paralel pentru promovarea vinului romanesc pe piete internationale!!!
Comentarii Recente
Tags Zoo
2010 2011 Bordeaux Cabernet Sauvignon Ceptura Chardonnay Cotnari Crama Oprisor Davino Dealu Mare Degustare Demisec Dragasani Feteasca Alba Feteasca Neagra Feteasca Regala Franta Germania Goodwine Interviu Italia Lidl Marketing Mega Image Merlot Murfatlar Oliver Bauer Pinot Noir Portugalia Recas Riesling Romania Rose Sauvignon Blanc SERVE Spania Spumant Stirbey Syrah Tamaioasa Rom. vin Vinarte vincon Vin romanesc VinuriDISCLAIMER
Opiniile despre diferitele produse prezentate pe acest blog sunt pur personale, in urma parerilor si a experientei proprii.
Aceste opinii sunt independente si neinfluentate de contracte de sponsorizare, promovare sau orice alta natura cu entitati din domeniu industriei vinului.
Orice facilitate care mi se acorda, aflata in relatie directa cu cu vinurile despre care vorbesc este sau va fi mentionata in mod corespunzator in postarea respectiva.
Blogul de fata nu este unul literar si de aceea s-ar putea sa mai intalniti ici si colo mici scapari de tehnoredactare inerente, datorate in primul rand lipsei de timp si a grabei cu care scriu uneori. Atata vreme cat nu afecteaza coerenta mesajului de ansamblu si intelegeti ceea ce cititi, faceti abstractie de ele. Imi cer scuze apriori!
Comentariile din partea cititorilor exprima opinia acestora, proprie si personala, blogul de fata nefiind raspunzator pentru continutul acestora. In cazul in care considerati ca acestea prezinta informatii false sau continutul lor va prejudiciaza reputatia, aveti libertatea de a clarifica situatia sau ma puteti contacta pe mail pentru a publica o dezmintire sau drept la replica.